De Hello bank! pop-up is helemaal mee.
De mix van fysiek en digitaal is hot op dit moment. Veel fysieke verkooppunten gebruiken vandaag digitale technieken en middelen om meer business te creëren. Hoewel Hello bank! een volledig mobiele bank is, is de pop-up de plek voor menselijk contact in real life. Iedereen heeft ook behoefte aan een tastbare en offline wereld. Daarom biedt Hello bank! onlinewinkels een fysieke ruimte waar ze op een avond hun producten kunnen voorstellen.
In een pop-upstore beleef je niet alleen unieke ervaringen, maar krijg je ook inspiratie. En dat is zeker het geval tijdens een try-out van de virtual reality-headset Oculus Rift!
"In een tijdelijke winkel kom je in de geruststellende omgeving van een fysiek contactpunt tot 'verrukking' of word je ondergedompeld in nieuwe ervaringen in een bijzonder informatief, visueel en interactief digitaal universum", vertelt Michael Anseeuw, algemeen directeur van Hello bank!.
Net als in Antwerpen bruist de pop-up in Brussel van innovatie en co-creatie en organiseren lokale creatievelingen gratis workshops voor jou. Zij hielpen ons ook de pop-up vorm te geven – door bijvoorbeeld het gebruikte materiaal uit te tekenen in de loungeruimte.
Jonge ondernemers en creatievelingen die ondernemen vanuit hun buikgevoel en intuïtie volgen de trend im-pulse acting. In een snel veranderende wereld hebben jongeren namelijk niet altijd tijd voor een grondige kosten-batenanalyse. Daaruit ontstaan veel innovatieve en succesvolle projecten. Tijdens de Hello Startups! Days biedt Hello bank! iedereen die een eigen zaak wil starten de gelegenheid coaches en professionals te ontmoeten. Zij vertellen volop over hun ervaringen zodat jij je niet halsoverkop in de bedrijfswereld moet storten.
De Hello bank! pop-up is open tot en met 20 december (gesloten op maandag en dinsdag). We kijken uit naar je komst!