In een snel veranderende samenleving moeten ook banken permanent innoveren.
Technologische evoluties zorgden er voor dat de relatie tussen merk en consument evolueerde van een monoloog naar een dialoog. Merken dicteren niet langer de wet want hun klanten staan centraal. Wie niet naar zijn klanten luistert, kan het vergeten. Wat betekent dit voor de future of banking?
Pitch samen met een groep studenten (min. 2, max 3 studenten) jullie killer idee en win hiermee jouw 7 min. of fame op het Creativity World Forum op 6/11.
Deze internationale conferentie in Kortrijk zijn twee dagen van creativiteit en innovatie. De groepen die geselecteerd worden voor de tweede ronde krijgen een toegangstickets voor het Creativity World Forum (tickets ter waarde van €335) om lezingen en workshops bij te wonen samen met experten. Meer informatie vind je op de website creativityworldforum.be.
Concreet:
Wil je deelnemen? Schrijf je dan hier in voor 19/10/2014!
1. Preselecties
Pitch op donderdag in de Hello bank! pop-up in Brussel.
Donderdag 9/10, 16/10 en 23/10
2. Workshop o.l.v. innovatie- en presentatie-experten in de pop-up in Brussel voor 5 geselecteerde groepen.
Vrijdag 31/10
3. Presentatie aan Guy Kawasaki door de 3 strafste groepen + feedback van de innovatiemeester zelf.
Donderdag 5/11
4. Future of banking: pitch on stage
Vrijdag 6/11