Dé plek om je rekeningen te beheren en courante verrichtingen te doen, online via de Hello bank! app of via Hello bank! web.
Gratis, veilig, makkelijk en altijd beschikbaar.
Om verrichtingen te doen via de Hello bank! app:
* De aanpassing is tijdelijk en blijft 7 dagen geldig voor debetkaarten. Voor kredietkaarten blijft de wijziging actief tot het einde van de lopende periode of tot het einde van de volgende periode, zoals je verkiest.
Nood aan een klare kijk op je budget? Je app toont
je de evolutie van je uitgaven en inkomsten door de maanden heen.
Op het startscherm van je Hello bank!-app krijg je
in realtime zicht op je uitgaven van de lopende maand. In enkele klikken zie je
je uitgaven en inkomsten per week, maand of jaar in de vorm van een grafiek. We
tonen je ook waar je het meest hebt uitgegeven en wat je grootste uitgave van
de maand was. En dat is nog niet alles! Je kan zien waar je geld zoal naartoe
gaat, omdat je uitgaven onderverdeeld zijn in categorieën (voeding, huur, vrije
tijd …). Handig om je budget in de gaten te houden* en bij te sturen!
* Deze analyses zijn enkel ter informatie. Ze dienen geenszins voor boekhoudkundige doeleinden.
Wil je meer weten over de nieuwste functies die aan je Hello bank!-app zijn toegevoegd? Lees dan dit artikel.
Bekijk onze FAQ en krijg een antwoord op al je vragen over de Hello bank! app
Om verrichtingen te doen vanop je computer of laptop:
**De itsme diensten worden aangeboden door Belgian Mobile ID en voorgesteld door Hello bank!, het mobiele merk van BNP Paribas Fortis (partner van BMID), onder voorbehoud van aanvaarding van je aanvraag. Wil je meer informatie over itsme? Ga naar de itsme website.
***Itsme is onderworpen aan beperkingen voor klanten die op afstand worden geïdentificeerd: ontdek hoe je die beperkingen kunt opheffen.
Ga naar onze FAQ en krijg een antwoord op al je vragen over Hello bank! web
Hier vind je een overzicht van de meest voorkomende verrichtingen:
app Hello bank! | web Hello bank! | |
---|---|---|
Een nieuw product aanvragen (betaalrekening, kredietkaart*, …) | ||
Het saldo van je rekening(en) en je rekeninguittreksels bekijken | |
|
Je nationale overschrijvingen (incl. via Zoomit), domiciliëringen en doorlopende betalingsopdrachten uitvoeren en beheren | |
|
Instantoverschrijvingen uitvoeren | |
|
Bancontact | |
|
Apple Pay | |
|
Help & Support | |
Meer details vind je hier
*onder voorbehoud van aanvaarding van je aanvraag