Help & Support

Help & Support

  • Ik denk dat ik slachtoffer van fraude ben, wat moet ik doen?
    • Bel het Hello Team op 02 433 41 41 (ma-vr 7-22u, za 9-17u). Buiten de openingsuren van het Hello Team en enkel bij (vermoeden van) fraude, bel het nummer 02 433 43 80.
    • Bel onmiddellijk Card Stop op 078 170 170 om je bankkaart(en) te laten blokkeren.
    • Doe aangifte bij de politie en bezorg een kopie van het verhoorblad aan het Hello Team.

    Voor meer informatie, raadpleeg Safeonweb.be en de Belgische Federatie van de Financiële Sector.

  • Hoe controleer en wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

    Controleer en wijzig je contactgegevens in de Hello bank! app, onder Instellingen > Persoonlijke gegevens > Contact.

    Is je postadres niet correct in de app, maar wel op je identiteitskaart? Pas het aan via Easy Banking Web:

    • Hou je kaartlezer en identiteitskaart bij de hand.
    • Ga naar Instellingen > Persoonlijke gegevens.
    • Volg de instructies op het scherm.
    Het is mogelijk dat je de software voor het gebruik van je kaartlezer moet installeren als je dat nog niet hebt gedaan.
  • Waar vind ik jullie algemene voorwaarden terug?
    Deze vind je terug in de rubriek "Over ons" op de Hello bank! website, net als de precontractuele informatie en de algemene bankvoorwaarden.