Help & Support
-
Ik denk dat ik slachtoffer van fraude ben, wat moet ik doen?
- Bel het Hello Team op 02 433 41 41 (ma-vr 7-22u, za 9-17u). Buiten de openingsuren van het Hello Team en enkel bij (vermoeden van) fraude, bel het nummer 02 433 43 80.
- Bel onmiddellijk Card Stop op 078 170 170 om je bankkaart(en) te laten blokkeren.
- Doe aangifte bij de politie en bezorg een kopie van het verhoorblad aan het Hello Team.
Voor meer informatie, raadpleeg Safeonweb.be en de Belgische Federatie van de Financiële Sector.
-
Hoe controleer en wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Controleer en wijzig je contactgegevens in de Hello bank! app, onder Instellingen > Persoonlijke gegevens > Contact.
Is je postadres niet correct in de app, maar wel op je identiteitskaart? Pas het aan via Easy Banking Web:
- Hou je kaartlezer en identiteitskaart bij de hand.
- Ga naar Instellingen > Persoonlijke gegevens.
- Volg de instructies op het scherm.
-
Waar vind ik jullie algemene voorwaarden terug?
Deze vind je terug in de rubriek "Over ons" op de Hello bank! website, net als de precontractuele informatie en de algemene bankvoorwaarden.